Blogi

Myyttejä Somesta

    Olet varmasti kuullut mitä ihmeellisimpiä juttuja somemarkkinoinnista. Mikä vaikuttaa mihinkin ja mitä on tehtävä, jotta jokin onnistuu. Tässä artikkelissa avaan somemyyttejä, murran tai vahvistan sen.… Lue lisää »Myyttejä Somesta

    Verkostoitumisvinkki

      Keskusteluyhteyden avaaminen ja profiiliin tutustuminen. 🌠About🔥Summary 🌠 Luetko verkostoitumiskutsun saatuasi About kohdan? 🧐 Luetko sen lähettäessäsi verkostoitumispyynnön? ⚙️ Se, onko kutsun laittanut vieraillut profiilissasi, ei… Lue lisää »Verkostoitumisvinkki

      Profiilin katsojat

        Ketä kävi stalkkaamassa profiiliani? Miksi henkilö ei halunnut näyttäytyä minulle? Kuka se oli, miksi salaa? Monta kysymystä herää salaperäisestä profiilin katselusta. 💎 Se, mitä toitotan,… Lue lisää »Profiilin katsojat

        Näkyvyys romahti

          Apua! Julkaisut tavoittavat enää murto-osan! Huomaat yhtäkkiä julkaisujen tilastoista, että näkyvyys on romahtanut. Sitoutumiset laskeneet, julkaisu on tavoittanut enää vain kourallisen ihmisiä! Voinko tehdä jotain,… Lue lisää »Näkyvyys romahti

          Vuorovaikutus

            Tykkää, seuraa, kommentoi, jaa -vuorovaikuta Matrixiin* vaikuttaa vuorovaikutus. Sitoutuminen. Kun julkaisustasi tykätään, kommentoidaan ja sitä jaetaan -näkyvyys kasvaa. Mutta. Myös oma somekäyttäytymisesi vaikuttaa. Oletko passiivinen… Lue lisää »Vuorovaikutus

            Facebookin säännöt

              Rules, rules … rules! Kaikkialla on sääntöjä. Joka paikka pursuilee säännöksiä, asetuksia, yhteisönormeja ja heitä -jotka valvovat, että muutkin noudattavat sääntöjä. Facebookista löytyy säännöt ja… Lue lisää »Facebookin säännöt

              Julkaisukuvat

                Mitä kuvia voit käyttää ja mistä löydät kuvia somejulkaisuihisi. Kuvien käyttöoikeus Jokainen näkemäsi kuva kuuluu jollekulle. Näin ollen kuvaa suojaa tekijänoikeudet. Eli: et voi kopioida,… Lue lisää »Julkaisukuvat

                Someviestintä

                  On tärkeää miettiä mitä kirjoittaa ja miten. Lukija muodostaa mielikuvan niin yrityksestä, kuin sen henkilökunnasta julkaisujen perusteella. Tämän luettuasi huomaat, mihin seikkoihin kannattaa kiinnittää huomiota.… Lue lisää »Someviestintä

                  Termit

                    Sometermien avaamista Termi ja perässä mitä se tarkoittaa ja miten sitä käytetään. Lista päivittyy niin, että uudet termit tulevat julkaisun alkuun. Sitoutuminen Julkaisun tilastoissa on… Lue lisää »Termit

                    Facebook arvonnat

                      Olet todennäköisesti osallistunut Facebook-arvontaan, missä on osallistumisehtona arvonnan järjestävän tahon Facebook-sivusta tykkääminen. Tai olet järjestänyt tuollaisen ehdollisen arvonnan itse oman yrityksesi sivulla saadaksesi sivutykkääjiä. Facebook-sivun… Lue lisää »Facebook arvonnat

                      Vikkelä viesti

                        Töki ennemmin muurahaiskekoon, kuin ampiaispesään Yrityksen ja yrityksesi henkilökunnan viestinnässä on hyvä muistaa yksi asia: SEURAUS. Mitä julkaisusta seuraa. Viestin kuva / teksti: mitä haluat… Lue lisää »Vikkelä viesti

                        Toimintokutsu

                          Toimintokutsu Oli kanava, mikä tahansa, mitä käytät, yksi perusjuttu toimii kaikissa kanavissa. Olen nimennyt sen toimintokutsuksi. Kun kirjoitat julkaisua someen, oli se sitten kertomus päivän… Lue lisää »Toimintokutsu